Yleistä verkkokaupasta

Verkkokaupan tuotteita myy Kiva-Team ry, Y-tunnus: 1472957-2.
Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron.
Pidätämme oikeuden hintojen ja postikulujen muutoksiin.

 

Tilaaminen

Tuotteet tilataan internetin välityksellä.
Käsittelemme tilaukset heti niiden saavuttua.

 

Visma Pay maksuehdot

Maksaminen käyttäen Visma Pay maksutapoja

Käytettäessä Visma Pay maksutapaa maksuvälittäjänä toimii Visma Pay (Paybyway Oy, y-tunnus 2486559-4), joka on rekisteröity Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Maksamiseen siirrytään Visma Payn verkkopalvelun kautta ja tiliotteella ja laskulla maksun saajana näkyy Visma Pay tai Paybyway Oy. Visma Pay välittää maksut verkkokauppiaalle. Maksaminen on turvallista, sillä kaikki maksutapahtumaa koskevat tiedot välitetään salattua yhteyttä käyttäen niin ettei kukaan ulkopuolinen taho näe maksutapahtuman tietoja.

Kauppa syntyy verkkokaupan asiakkaan ja verkkokaupan välille. Verkkokaupan vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet.

Lue lisää Visma Paysta: https://www.visma.fi/vismapay/

Visma Pay -palvelun kautta voit maksaa verkkopankkitunnuksilla, lompakolla, maksukorteilla (credit/debit) tai laskulla. Käytettävissä ovat seuraavat maksutavat: Osuuspankki, Nordea, Danske Bank, Oma Säästöpankki, Säästöpankki, Aktia, Paikallisosuuspankit, S-Pankki, Handelsbanken, Ålandsbanken, MobilePay, Masterpass, Pivo, Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -kortit, sekä Enterpay Lasku yritykselle.

MobilePay: Voit maksaa MobilePay-lompakollasi mikäli olet sallinut verkkokaupoissa maksamisen sovelluksen asetuksista. MobilePay-lompakolla suoritetut maksut veloitetaan lompakkoon liitetyltä maksukortilta. Mikäli maksun veloittaminen maksukortilta epäonnistuu, MobilePay-lompakolla maksaminen ei ole mahdollista verkkokaupassa.

Pivo: Käyttöehdot ovat tarjolla Pivon sivuilla: https://pivo.fi/kayttoehdot/pivon-kayttoehdot/

Visma Pay -maksupalvelun yhteystiedot

Visma Pay, Paybyway Oy (Y-tunnus 2486559-4)
Sähköposti: helpdesk@vismapay.com
Puhelin: 09 315 42 037 (arkisin klo 8-16)
Postiosoite: Laserkatu 6, 53850 Lappeenranta

 

Vaihto- ja palautusehdot

Asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus.
Tämä tarkoittaa, että asiakkaalla on oikeus peruuttaa mikä tahansa ostos ilmoittamalla siitä
14 päivän kuluessa siitä, kun asiakas tai hänen edustajansa on vastaanottanut tilatun tuotteen (peruutusaika).
Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia, käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita.

Palvelutuotteilla tai digitaalisella sisällöllä ei ole kuluttajansuojalain mukaisesti peruutusoikeutta, jos palvelu on kokonaan suoritettu, tai digitaalisen sisällön toimittaminen sähköisesti on aloitettu sinun annettua suostumuksesi toimittamisen aloittamiseen jos peruutusoikeuden puuttumisesta on kerrottu ennakkoon.

Emme vastaanota palautuksia yli 14 vrk kuluttua toimituksesta.
Kun palautus on hyväksytty, rahat palautetaan suoraan tilillesi
palautuksen vastaanoton ja käsittelyn jälkeen.

Palautusoikeus ei koske tuotteita jotka on valmistettu asiakkaan määritysten mukaisesti tai muuten ovat selkeästi yksilöityjä.

Jos asiakas haluaa peruuttaa verkkosivun kautta tehdyn kaupan, tulee asiakkaan ennen peruutusajan
päättymistä lähettää tästä selkeästi kertova viesti sähköpostilla osoitteeseen kivakoirakansalainen@kivateam.fi.
Viestissä asiakkaan on ilmoitettava nimensä, osoitteensa ja muut asiaankuuluvat tiedot, kuten esim. tilauksen viite tai laskunumero.
Jos asiakas ei halua käyttää edellä mainittua vaihtoehtoista viestiä, hän voi käyttää kansallisen Kilpailu- ja kuluttajaviraston peruutusoikeutta koskevaa vakiolomaketta (katso linkki sivustolta www.kkv.fi).

Jos asiakas käyttää peruutusoikeuttaan,
hän vastaa palautuksen toimituskuluista ja on vastuussa tuotteen kunnosta tuotteen vastaanottamisen jälkeen sekä palautuskuljetuksen aikana.
Tuote on palautettava 14 päivän kuluessa siitä, kun Kiva-Teamille on ilmoitettu peruutuksesta.
Tuote on lähetettävä hyvin pakattuna, hyvässä kunnossa ja alkuperäisessä laatikossaan ja/tai pakkauksessaan.

Kun asiakas peruuttaa kaupan, maksetaan asiakkaan maksama summa takaisin asiakkaalle, toimitusmaksut mukaan lukien.
Palautus ei kata lisätoimituskuluja, jotka johtuvat siitä, että asiakas on valinnut muun kuin myyjän tarjoaman vakiotoimituksen.
Jos vain osa tilauksesta palautetaan, toimituskuluja ei palauteta.
Myyjällä on oikeus vähentää palautettavasta summasta määrä, joka vastaa tuotteen arvonalennusta joka on aiheutunut siitä jos asiakas on käsitellyt tuotetta enemmän kuin sen toiminnan tai ominaisuuksien määrittämiseksi on välttämätöntä.

Myyjä maksaa summan takaisin ilman aiheetonta viivästystä, mutta kuitenkin viimeistään 14 päivän kuluessa siitä päivästä, jona myyjä vastaanotti asiakkaan peruutusilmoituksen.
Myyjä voi kuitenkin siirtää takaisinmaksua, kunnes myyjä on vastaanottanut tuotteen tai asiakas on toimittanut tuotteen palautuksesta todisteen, esim. toimitustodistuksen muodossa.
Takaisinmaksu suoritetaan asiakkaalle asiakkaan valitsemaa maksutapaa käyttäen, ellei toisin sovita tai mikäli tällaiselle takaisinmaksulle on jokin este.

Ongelmatilanteet kuljetuksessa sekä viallisten tuotteiden osalta
Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on
toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi
osoitteeseen kivakoirakansalainen@kivateam.fi

Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Jos paketti on vioittunut postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio postiin.

Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi.

Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).

 

Tekijänoikeudet, tavaramerkit ja muut immateriaalioikeudet

Sivujemme visuaalinen ilme ja sivuillamme julkaistava aineisto, kuten esimerkiksi kuvat, tekstit, ohjelmistot ja äänet ovat Yrityksemme tai yhteistyökumppaneidemme tavaramerkkioikeuden, tekijänoikeuden ja/tai muiden immateriaalioikeuksien suojaamaa omaisuutta.
Pidätämme kaikki oikeudet näillä sivuilla julkaistavaa aineistoon.
Sivuillamme julkaistavaa aineistoa saa selata ja ottaa siitä jäljennöksiä tulostamalla tai lataamalla tiedosto tietokoneelle.
Aineistoa saa kuitenkin käyttää vain ei-kaupalliseen ja henkilökohtaiseen tarkoitukseen.
Jäljennöksiä tai osaa niistä ei saa myydä tai jakaa sähköisesti tai paperikopioina kaupallisessa tarkoituksessa eikä muuttaa tai liittää muuhun aineistoon tai muihin Internet-sivuihin.
Lehdistötiedotteita saa julkaista tiedotusvälineissä edellyttäen, että lähde mainitaan.

 

Korvaus kuvan luvattomasta julkaisemisesta:

Kuvaajan edustaman kuvan luvattomasta käytöstä on kuvaaja oikeutettu veloittamaan vahingonkorvauksena kolminkertaisen summan laskettuna siitä summasta jonka kuvan käyttäminen olisi maksanut kuvaajan voimassa olevan hinnaston mukaan.

 

Ylivoimainen este

Myyjä ei ole vastuussa mistään viivästyksistä, jotka aiheutuvat olosuhteista, joihin myyjä ei voi vaikuttaa.
Tällaisia ovat esim. yleiset työtaistelut, sotatoimet, tulipalot, salamointi, terrori-iskut, virallisten määräysten muutokset, tekniset ongelmat, viat voima-/tele-/tietokoneyhteyksissä tai muussa viestinnässä sekä alihankkijoiden toimittamien palveluiden viat ja viivästykset, jotka johtuvat edellä mainituista olosuhteista.
Tällaisissa tilanteissa velvollisuus vahingonkorvauksiin ja muihin toimenpiteisiin raukeaa.
Mikäli tällainen tilanne ilmenee, myyjä ilmoittaa siitä asiakkaalle sekä tilanteen alkaessa että päättyessä.
Jos tilanne on kestänyt yli kahden kuukauden ajan, sekä asiakkaalla että myyjällä on oikeus keskeyttää ostos välittömin seurauksin.

Yleisiä ehtoja koskevat muutokset

Myyjä varaa oikeuden muuttaa näitä yleisiä ehtoja koska tahansa.
Kaikki näitä yleisiä ehtoja koskevat muutokset julkaistaan verkkosivustolla.
Muutokset astuvat voimaan, kun asiakas on hyväksynyt yleiset ehdot (uuden ostoksen yhteydessä tai verkkosivustoa selatessaan)
tai vaihtoehtoisesti 30 päivän kuluttua siitä, kun myyjä on ilmoittanut asiakkaalle muutoksista.
Myyjä kuitenkin suosittelee, että asiakas käy verkkosivustolla säännöllisesti saadakseen tietoa yleisiä ehtoja koskevista muutoksista.

Sovellettava lainsäädäntö ja erimielisyyksien ratkaiseminen

Kaikki erimielisyydet ratkaistaan pääsääntöisesti sopimalla myyjän asiakaspalvelun kanssa käytyjen keskustelujen jälkeen.
Erimielisyystilanteissa myyjä noudattaa Suomen kansallisen kuluttajavalituslautakunnan tai muiden Euroopan maiden vastaavien viranomaisten päätöksiä.
Kaikki näiden yleisten ehtojen tulkintaa tai soveltamista koskevat erimielisyydet kuuluvat Suomen lainsäädännön piiriin,
jonka mukaan niitä myös tulkitaan, ja ne ratkaistaan yksinomaan Suomen tuomioistuinten toimesta.

Käsittelemme kaikki asiakastiedot täysin luottamuksellisesti.